Barnkalas idag.

Igår hade vi kalas för familj och släkt och idag blir det kalas med vännerna :)
dock är denna mamman väldigt sen ute med allt. haha och hade inte planerat kalaset så bra
men det blev bra ändån barnen verkade nöjda :) fullt håll igång har vi haft iaf. hehe
en halvtimme innan gästerna kom så kom jag ju på att jag hade glömt göra en fisk damm.
så det vara bara att sätta igång och måla lakan. stressigt värre men blev ganska bra ändån :)
 
 
bilder på det.
 
 
 
 
dagens prinsess tårta
 
 
 
svansen på grisen eller vad man kallar det :P
 
 
 
 
lilla nikki :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennica

Det var ett jättebra kalas, mina barn hade jättekul & där va inte en unge som tog det lugnt eller hade det tråkigt och jag lyckades med att få med mitt fula hue på nästan alla bilderna ;)

2012-10-21 @ 19:03:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0