NellieNilo

Ute söndag :)

Allmänt Permalink2
vaknade redan halv 7 i morse. åt frukost med familjen och lite senare stack barnen ut på gården en sväng. sen vid halv12 -12 kom sara marwin och níkki här utanför så gjorde vi ve oss och gick och handla lite mellis på city gross. efter det gick vi ner i teaterparken. barnen lekte och busade en massa . sen gick vi vidare bort om sara och hämtade hennes kamera och sen till mig och hämtade mitt busskort. 


sen tog vi bussen till suellsgatan och sen gick vi ner i granet och lekte . Barnen sprang som vanligt från den ena saken till den andra tills dem hade lekt på alla de olika ställena i granet :D Elvira, daniel, emil, million och melton kom också förbi granet en snabb sväng. :) trevligt. Sen gick sara, marwin och nikki hem och jag och mina små busar gick vidare till kolonin.


När vi kom ut till kolonin så hittade nellie sin kompis som hon brukar leka med där ute på sommrarna. så flickorna sprang fram och tillbaka mellan stugorna och Nilo lekte med alla sina bilar och massa annat. Medans mamma målade i stugan och jag tog det lungt :P stugan är väll på slut tampen nu kan jag tro. bara golvet, tapetsering och lite annat smått som ska fixas. tror det hinner bli färdigt tills jag fyller år :) Nu är det snart dags för trädgården där ute också att frächas upp lite innan våren sätter igång på allvar :) Sen åkte vi hem iaf och åt lite midda och sen var det dags att sova  och  bigbrother för min del...
















#1 - - research paper writing:

Children bring just a good and positive emotions to people. They are brings also sense into life.

#2 - - PiaLotta!:

Härliga bilder gumman! Ja nu är det nääästan klart i stugan! Hihi!

Bogi heter hon kompisen! Heher!

Till top