NellieNilo

Lördag 24/9-11

Allmänt Permalink4
Var längesen jag skrev, ska uppdatera mer senom vad vi haft för oss sen jag skrev sist. men nu ska jag skriva om denna härliga lördag.
Jag fick ett infall så vi klädde på oss och barnen sen satte vi oss i bilen och åkte till nationalparken i skäralid. gick och kollade lite på utsikten och fikade en stund. sen tog jag foto på mina små älsklingar i skogen och resultatet blev JÄTTE FINA bilder. Barnen tyckte det var jätte roligt.
#1 - - Jennica:

Jättefina bilder & barnen oxå såklart

#2 - - astrid:

vilka underbara barn , som kommit på bilderna morfar och jag är helt saliga ,du är en så duktig fotograf hjärtat kram mormor

#3 - - stefan katz:

så stora dom ser ut att vara =) o så fina bilder !

#4 - - PiaLotta:

Saknar er så mycket alla fyra!



<3

Till top