NellieNilo

Systers 20 års fest

Allmänt Permalink0
Efter en smått stressig dag så sprang jag snabbt in om lilla syster och grattade henne. Sa till henne att jag skulle komma senare och gick hem och gjorde ve mig lite sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi ner i verkstan där hennes fest skulle vara, vilket hon ite visste :P


Vi fixade lite där nere och sen kom gästerna smygandes. tyvärr var där inte så många kommna än när jossan kom dit med ögonbindel. Men det blev lyckat än dån hon hade inte en aning . hon trodde att hon själv skulle ha lite folk hemma. men alla dom hade vi redan bjudit ner där.


Sen åt vi smörgåstårta och för min del kycklingsallad. sen satte kareoken igång och vi började dricka . Sedan höll jag ett litet tal för syrran och läste upp ett litet rim till hennes present som var en Rosa gummig (ja resten förstår ni nog) hehe. hon blev väldigt generad :P men sen hade vi roligt :)


Efter några timmar stack jag, Emmylinn och Emma ner i stan . Skulle dansa på tages men där var typ inte en människa där inne. sen kom det iaf lite mer folk. men till slut gick Emmylinn hem. Emma var försvunnen haha och jag gick hem och la mig :P


Bilder :








Till top