NellieNilo

Sjukstuga ...

Allmänt Permalink1
Ja, här hemma har vi sjukstuga. Nilo har haft feber i tre dagars tid (den är nästan borta nu) och en förbaskad hosta har han också. inget roligt alls. Och nu har JAG fått feber (tror jag), jag har inte haft feber på trillioner år så jag vet inte riktigt men jag svettas. trotts att vindarna blåser på bra där ute så svettades jag när jag var ute. Vad är detta ? Får hoppas det går över fort. och att Vindarna där ute blåser iväg så vi kan få lite vår här nu :P


Våren är mer än välkommen hit nu :) Vill ut och hitta på saker med barnen, gå till lekplatser, mata djuren, gå längre runder och bara njuta. och så klart gå till vårt favoritställe och pyssla i trädgården i kolonin :D Det mysigaste med våren är när fåglarna sjunger på morgonen och när man märker att för var dag som går så blir det bara ljusare och ljusare på morgonen. känns hur bra som hälst att gå upp på morgonen när ett lätt ljus skinner in genom persienerna, det är att vakna i harmoni :P


Vår bilder från förra året.









#1 - - PiaLotta:

Åh vilka härliga bilder. Och när du beskriver din vårlängtan så blir jag alldeles varm i kroppen! Ja, inte som feber, men av längtan!

Kram på er!!!

Till top