NellieNilo

Maj

Allmänt Permalink6
I fredes var det skola. Efter skolan hämtade vi barnen. Nellie följde med pappa och sjöbbe. så jag och nilo gick en sväng , ner till granet och lekte ett bra tag. Sen gick vi mot stranden. in på slottet och kollade på fåren. Sen gick vi hem till sara och marwin och busade. marwin var dock inte allt för pigg med lite feber. Sen kom jessica, jakob, och nemo. Mera lek och bus. Sen gick vi hemåt. jessica jakob och nemo följde med in. så fick nellie leka med jakob också en stund. Nemo var dock inte så glad. men efter många om och men så var det mussepigg på tven som fick honom tyst. sen var det lägg dax för alla.







Lördagen. Vi gjorde inte allt för mycket. plockade undan lite här hemma. Senare kom Jessica , jakob och Nemo. Nellie följde med dom hem en stund. och jag och nilo busade. och blåste massor av bubblor :D sen kom dom och lämnade nellie igen .


Söndag. Vi kollade på film och morgon mös lite. sen tog dennis barnen så gick jag ut till mamma en stuns. koppla av och snackade lite. Sen vid 4 åkte vi på kalas hos barnens kusiner. Liam som fyllde 10 år :D vi var där ett bra tag . sen åkte vi och handlade. Sen blev det middag. bad och natta kidsen.


Måndag. Skola och dagis. Efter dagis gick vi ner till granet. där var Sara & marwin, Anna och Moa. Blev full fart och bus direkt. Sen kom Jessica & jakob, Sasha och Gabriel också . trevligt med massa barn och underbara mammor :D Blev Lek i flera timmar. den ena gick efter den andra. Sen hade vi följe med Jessica sara och barnen en bit.. hem och åt lite. sen var det dax för sängen och sova.


Tisdag. Skola länge idag. drygt att sitta i ett knappt 10 kvm stort rum 8 elever och en lärare  8 datorer som står och värmer och knappt ett vanligt fönster. Jag vill lova er att med så lite syre  och den värmen. det resulterar huvudvärk och väldigt trötta elever. tur det inte är så lång tid kvar i skolan nu. Sen gick jag och hämtade barnen. Nellie ville med dennis till andy och hans barn. så jag och nilo gick ner i granet och gunga och lekte. Sen gich vi en runda, för att sedan landa i stugan hos min mamma. Så kom sara och marwin ut där. väldigt trevligt. pojkarna lekte jätte fint idag och hade mycket kul båda två . massa härliga foto tog vi. och två unga glada lekfulla mammor in action :P Sen Blev kl mycket. känndes konstigt att gå hem eftersom solen precis hade tittat fram och värmde sådär härligt som den gör vissa vår kvällar :D super mys. men hem och natta barnen blev det . sen kom jossan och kollade lite serier med mig :D


kommer fler bilder imorgon i detta inlägget. hittar inte sladden just nu bara :D
#1 - - PiaLia:

Låter härligt gumman! Och såå mysiga foton! Men nu vill vi ha vääärme snart! Eller hur!?

#2 - - Sara - en liten norrlänning vilsen i Skåne:

Svar - Nej det var inte sista avsnittet. Har ett par kvar!! Jag har helt glömt bort OTH eftersom det har haft uppehåll. Det verkar hända en hel del;) Hur är det med dig då? Du, jag måste be om ursäkt för att jag totalt glömde bort att leta efter lekarna. Har haft så himla mycket med allting just nu så jag är tankspridd och rätt glömsk. Hoppas verkligen det löste sig! Kram=)

#3 - - Anna:

trevligt att ni kommer på uppvisningen. Det kommer Moa uppskatta :) Det är bra med oss. Jag är arbetssökande igen =| Blev uppsagd i fredes. Kan berätta mer när vi ses. <3

#4 - - Pia:

Det kommer bli jättefint här! Fattar inte hur du gör dock! Hihi! Puss

#5 - - Cecilia, mamma till Oliver ♥:

Tack :) Jadå allt är bra med oss, själv också? :)

#6 - - Cecilia, mamma till Oliver ♥:

Ja det kan vi göra :)

Bara skriv på fb eller något någon dag så kan vi bestämma nått. Pussis

Till top