NellieNilo

Juli

Allmänt Permalink1
Det var ett himla bra tag sen jag skrev nu . Sist när nilo fyllde två år.
Ja, Nilos födelsedag blev en lyckad dag med mumsig tårta och massa packeter. mycket gäster fast vissa inte kunde komma just den dagen. Men det var en underbar dag. super fint väder som vanligt :D Sen blev det grillning på kvällen. Bilder kommer att komma i ett senare inlägg.
Men just nu sitter jag på mitt härliga sommar jobb. jobbar nu på ett demens boende. Och någon karneval blev det inte riktigt för min del. jobbar min andra natt nu denna helgen. Lugnt och tyst är det här. och jag är precis klar med Tvätten och städningen. har nog sett 4 hela filmer på tven. och några serier. har typ 2½ timmar kvar nu Sen ska jag halv springa hem till mamma och sova några timmar sen får vi se vad söndagen har att erbjuda. Sen är det en full jobb vecka som väntar.
Jaha vad har då annars hänt i våra liv. inte alls för mycket. Vi passade Verona en dag då låg vi i poolen i 4-5 timmar. Sen på kvällen när verona åkt hem så mötte jag upp Anna och drog ner till mamma och hennes vänner som satt utanför slottet och mös.  Drack lite och sen for vi ner i stan.
Annars har det faktist inte hänt allt för mycket. vi har badat och solat och skojat för det mesta. varit ute i mammas koloni.  vi var på stranden en dag med sara och Marwin. badade och hade trevligt. men var inte där så länge. Sen har vi varit på lekplatsen. ska försöka skriva lite mer nu.
#1 - - PiaLotta:

Härligt med lite uppdatering gumman! Underbara bilder på barnen!!!

Till top