NellieNilo

Måndag

Allmänt Permalink2
jaha måndag idag och en dag närmare jul. Har inte mått bra alls idag. men det blev bättre fram mot kvällen. efter jag hämtat barnen gick vi hem och hämtade Bizzy och gick och lämnade henne hos min mamma, nu har vi provat på att ha katt och det gick väll inte så bra. Hon var super mysig och söt och go och gick på lådan men barnen lät henne inte vara. Nellie var på henne hela tiden och när man är välldigt mycke på en katt så rivs den. så nellie fick gå till dagis med massa riv märke i huvudet och ja. så det var lika bra att göra av med henne igen och hoppas det går bättre när dom är äldre . 


på kvällen kom Dennis hit och satt upp hyllorna på nellies rum blev rätt bra . men lite besviken på att väggarna här är as kassa. men det går väll bra så länge hon inte klättrar på hyllorna. men nu vill jag ännu mer att det ska bli jul så vi kan sätta upp sakerna på hyllorna. Men snart så bara 4 dagar kvar nu ju :P


Imorgon blir det Jul avslutning med skolan. får se hur det går, är inte allt för kul att gå på sånt tyvärr :(



Ingen bra bild. men här är iaf hyllorna . och tajpen sitter kvar i takett ser jag :P
#1 - - Anna:

Det blev riktigt fint. du är händig jessica :) men de visste ja redan ! ;P vi får ses i mellan dagarna tycker jag! vi behöver prata massa känner jag!

#2 - - PiaLia:

FinFint! Puss!

Till top