NellieNilo

2 Januari 2009

Allmänt Permalink0
Har varit en mjuk start på år 2009
Vi har  bara varit hemma, tagit det lugnt,
kollat på filmer och myst.
I och för sig, igår var dennis och nellie
en ute en sväng hos dennis mamma.
Och idag har jag varit och handlat med pappa.
Men annars har det bara varit lugnt.


Jag fick ju en extern hårddisk i julklapp.
så den håller jag på att proppa in massa
bilder i och det tar tid vill jag lova.
Har hittat en massa roliga bilder.
Tror faktist jag kommer fixa ett inlägg ikväll,
med lite gammla bilder på mig själv och andra.
Blir väll roligt?


Har märkt att dom flesta bloggarna jag läser dagligen
Har taggit blogg pauser, eller har inte skrivit så mycke.
Lite tråkigt. :( älskar att läsa bloggar om andras liv & vardagar.
Och Det blir allt mindre kommentarer nu också.
Är alla lite små sega i starten på det nya året?


Kan någon komma med förslag på vad man kan skriva om här
Eller vad ni vill veta/se mer av??

Jeje nu ska jag kolla igenom lite bilder till.
Till top