NellieNilo

Helgen!

Allmänt Permalink3

I Lördes var vi på Mamma träff i karslunds parken. Jag och sara och pojkarna gick ut där tillsammans. lite över 1 var vi där. Där var då 6 mammor med sina barn :) Sen kom två till så vi var 10 mammor och barn där. Barnen lekte och vi andra snackade lite. Kollade på Djuren och fikade. Trevligt trevligt. Sen Gick jag, sara, jessie och pojkarna till Konsum och handlade lite sen gick vi och hämtade Nelliesom var hos min mamma. Sen gick jessie och jakob hem. och vi gick också när nellie hade klätt på sig. hem till oss så somnade Nilo. och Nellie och marwin lekte. Sen gick dom hem och så åt vi.


Idag söndag har vi bara varit hemma srörsta delen av denna varma dag . Nellie följde med Dennis till Andy och hans barn. Jossan kom hit så gick vi i regnet ut till mamma och snacka lite. busade lite med nilo i trägården. sen gick jag och nilo hem. så följde jag med Pappa och handlade mat. Och barnen gick och la sig. Annars har vi inte gjort alls mycke idag . Dennis har fått en ny kropps målning för livet . haha menar så klart en ny tatuering.


I veckan ? Nellie börjar dagis imorgon :) så himla skönt för henne att slippa mamma och lillebror för ett tagoch umgås med sina vänner. Och så får hon komma in i det lite igen, innan lillebror börjar där den 12 Augusti.  Unga föräldra gruppen ska vi försöka ta oss ner på på onsdag. Sen hörde jag att det skulle vara en ny Mamma träff på lördag kl 12.00 i granet :) så dit ska vi också gå . och då får nog nellie också följa med.  Annars händer det inte så mycke denna veckan ihäller.  får försöka njuta lite av dom sista veckorna innan skolan. Men det står rätt mycke på chemat nu om man tänker efter. Dagis varje vardag för nellie nu sen inskolning för Nilo och sen får vi försöka hitta på lite saker nu sista tiden av sommaren . sen åker overaller och allt anat jobbigt fram igen. synd man inte kunde ha värme i en vanlig tröa och ett par byxor. i stället för dom stora klumpiga overallerna som barnen ser ut som michellin gubbar i :P


Nä nu svamlar jag för mycke. blir lite bilder sen natti natti.




''





#1 - - PiaLia:

Härliga bilder! Synd att inte du kom med på något bara! Hihi!

Puss kram!

#2 - - My J:

Så gulligt :D Verkar ha varit jätte trevligt. Var nog jättekul för barnen

#3 - - Jessie - 22 år & mamma till Jacob:

heej gumman=) Nu har jag lagt upp bilderna=)

Till top