25 April 2009 -Grattis till mig (:

Idag fyller jag 20 (:
Ikväll blir det fest !!!!!


När jag ändå är här inne får jag väll slänga in lite bokstäver som sedan kanske blir ett litet uppdaterings inlägg. Lägenheten trivs vi i, men har fortf inte kommit i någon speciell ordning. lite trist faktist. men känns nog något bättre när jag fått upp alla gardiner. och lite nya tavlor och växter. fint ska här bli så småning om. tycker det är jätte trist med vita vägar över allt ): Blir till att måla om så småning om. Vet bara qatt köket ska gå i något beige grått och inredningen i köket blir något ljusare grönt :D Hallen vill jag absolut få färg i tycker den ser jätte tråkigt ut. på tal om tråkig så är jag nog det också nu :P hehe har i veckan klippt mig och färgat håret :) skönt att ha det gjort.



Nilo växer så det knakar, Min lilla pojke. han står själv lite i mellan åt. men säter sig ner rätt fort när han fattar att han inte håller i sig. ja mycke händer med det lilla livet nu. skulle kunna skriva massor. men just nu får det bara blir ett kort och gott inlägg. Nellie är fortf den trotsigaste flickan som finns. galer och har sig. sparkar och slåss. men imellan åt är hon den goaste lilla flickan. hon pratar för fulla muggar och hon är nästan aldrig tyst hehe :P  idag när vi vaknar har hon lovat att hon ska sjunga för mig :D 



Sen kommer mamma och jossan antagligen på morgonen. sjunger och så. sen blir det fullt ös.  Nellie ska nog följa med Jessica och jakob ner till stan och åka lite karuseller och så. för jag har sjukt mycke att göra känns det som så jag hinner inte ner dr själv med henne. så erbjöd sig jessica att ta med henne ner. :) snällt ...  Sen blir det ut till kolonin och fixa lite inför kalaset för familj och lite vänner. sen Vid 5 är det tänkt att vi ska sticka ner till pappas verkstad, Där det sen ska festas hela natten :P Kommer en del folk. och det ska bli jätte kul :D


har fått en present av älsklingen igår. Lite kläder :)  och av pappa har jag fått pengar :)  barnen ska sova borta så klart. Nellie hos farmor och Nilo hos faster. jag hoppas dom håller sig friska  2 gånger tidigare när nilo skullat/har sovit borta. så har hanblivigt sjuker och kräkt och fått feber. Så ena gången fick vi hämta honom redan på kvällen och andra gången kom han hem vid 7 på morgonen. Min lille plutt. nu får han hålla sig frisk en natt orta. så jag får fira min dag lite.  jaja. det ska säkert gå bra.


Igår var vi även nere i verkstan och dukade lite. Detta skulle igentligen vara en överrasknings fest medn jag som är såå fruktans värt nyfiken. fick panik av att inte veta hur min 20 års dag skulle bli. så för mina föräldrar så gick den överraskningen i kras. men skönt är det ändån att veta :P hehe.  nä ett kort inlägg skulle det bli. så nu ska jag krypa ner i sängen och sova så man är någerlunda utvilad imorgon.  Ha det bra .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0