NellieNilo

Så slö

Allmänt Permalink1
Är så svag i hela kroppen mina armar pallar inte mer. jag har försökt att tvinga mig själv att hålla ut så att jag kan gå med nilo på armen som vi brukar , där han somnar som alldra bäst. Men jag klarar det inte. 15 min sen måste jag lägga ner honom  armarna känns tyngd lösa efter att jag burit honom .  nästan 7 kg på armen hela dagarna kanske inte är så hälsosamt. eller så hinner dom inte vila. asch jag bara bablar. Nellie har haft en förhoppningsvis sista trotsen nu innan hon fyller 2år imorgon. (för denna gången alltså.) Trotsen komm,er och går som den själv vill ju men jag hoppas det blir bättre och lättare att hantera den snart. för det tar otroligt mycke på krafterna. Min energi källa håller på att torka ut. Känner mig så otroligt svag .
Idag har vi inte gjort speciellt mycke. Var ute och handla för sista pengarna, mat och till nellans kalas imorgon.  Annars har vi bara varit hemma och tagit det så lungt som vi kunnat. Ha det fint  

 
#1 - - Jennica:

Går det inte att ha han i en sjal eller sele? Fast det har du säkert redan provat men det hade ju underlätta så mycket för dej & det e ju inte bra att bära så mycket men dom små liven e väldigt bestämda & vet va dom vill.

Till top