NellieNilo

Ny uppdetering

Allmänt Permalink1
Kommer så fort jag får lilleman till att somna. nu har jag nog precis lyckats få nellie att somna. Skulle flytta en tung sak innan idag och det satte ju sina spår. hela dagen har jag haft ont i ryggen och det gör ont som bara den om jag tar djupare  andetag. och nu ska jag gå runder ytterliggare en stund med nilo och hopppas att han somnar snart. har redan gått runder med han i två timmar. armarna värker. men vi hörs här om en liten stund .





Uppdaterar imorgon istället. är sååå trött nu och ont i ryggen . Ha d fint tills dess

Vill bara skänka några enorma bamse kramar till Mailn och hennes familj som idag misste En familje medlem :( Beklagar, Vila i frid.  Och sen Vill jag Ge en stor kram till Neo malins son som samma dag Fyller 1 år . världen är inte rättvis :(  Men grattis Neo på din födelsedag <3 
 Neo
#1 - - malin:

taack :)

Till top