NellieNilo

Oktober 2019

Allmänt Permalink1
Hej och hå. 
Detta året har verkligen sprungit iväg. 

Det är så svårt att ta upp denna sidan och försöka skriva något, för man skulle vilja sammanfatta allt sen sist men var börjar man..... förr kom det så naturligt. 

Aja. Nu är vi inne i slutet på oktober, en spännande månad tycker jag. Jag som bara älskar Halloween fixar och trixar för att sprida Halloween glädje runt mig. Både hemma och på jobbet. Hemma har jag fått med mig barnen till att uppskatta halloween lika mycket som jag. Och Brukarna på jobb börjar också tycka det är spännande när jag sätter igång med pynt och pyssel. 

Så mina lediga timmar på dagarna sitter jag mest och letar inspiration och testar att färdigställa ideer. Fixar inför kommande halloween fester, en med barnen och en utan. Ska bli så himla kul. Läääängtar. 

Dagens bästa: Höst mörkret - Det kan kännas så otroligt jobbigt att gå upp på morgonen när det är kol svart ute. Men när man väll tagit sig upp ur sängen så är det så himla mysigt också. Man riktigt känner att en ny dag är på väg. 




#1 - - Mamma Pia:

Åh! ❤ Tänk att jag har missat ditt inlägg! ❤ ❤ ❤

Till top