Onsdag

Hade en lista med massa jag skulle göra idag. Men när barnen hade stuckit till skolan. Som började idag så gick jag på Nilos rum och möblera om, rensade och städade. Det är så typiskt mig att ha mål man ska uppnå, så gör man allt annat utom det man skulle göra. Haha. Tänker så det där - men! You had one jobb. Haha  Aja Nilo fick ett städat och fint rum i alla fall. 


Kort där efter kom barnen hem och jag slängde in lite tvätt och kolla youtube. Sen kom syster och Adrian. Så blev det mys, bus och sövning av den lille grabben som var så trött men inte ville sova. Till slut somnade han och vi gjorde lide mat till oss och dem stora barnen. 


Sen vaknade lill killen igen, så blev det mer bus och gos innan dem skulle gå hem. Och mina tokstollar skulle sova. 

Nu har jag pluggat en stund och tror jag är färdig med inlämning uppgifterna som är till på mpndag. Men ska ren skriva dem och skicka in dem imorgon så kan jag fokusera på boken dem dagarna som är kvar. Det är mycket att lägga på minnet. Mycket man ska kunna utantill på valideringen på onsdag. 

Tar och slänger huvudet i boken en stund till. God natt. 





Kommentarer
Mamma Pia

Du är bäst!! Och jag känner såå till det där med att göra allt annat än det man borde! Hihi love you

2017-01-25 @ 11:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0