Grattis lillasyster

Stort grattis till min älskade lillasyster på 26 års dagen. Jag önskar dig en underbar dag och ett år med nya äventyr, möjligheter och lycka. 

 
 
Dem senaste åren har vi kommit varandra så nära. Och det betyder så mycket för mig. Så fort jag känner för att berätta något är du den första jag ringer. Om jag behöver hjälp med något så ställer du alltid upp, känner jag att något är jobbigt så är du där och tröstar och stöttar mig. Och har jag bara en tråkig dag så är det dig jag vill umgås med. Du är den bästa systern man kan ha. Och under det senaste året har du blivit mamma, och jag fick äran att dela dagen med er. För det är jag evigt tacksam. Du är en underbar och fantastisk mamma. Adrian är lyckligt lottad som fick just dig som mamma. Älskar dig Josefine ❤ grattis på din födelsedag. 
 
 
 


Kommentarer
Mamma Pia

Åh så fint! Du är en underbart storasyster också! 💛 Tillsammans är ni oslagbara! Jag älskar Er oändligt! ❤

2017-01-25 @ 11:47:28
Anonym

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Hihi
Kickaa

2017-03-03 @ 12:33:08
Mammi

Saknar dina blogginlägg! Pusskram

2017-10-06 @ 23:20:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0