Adrian min Adrian

Min underbara, goa, super snälla, fina, gulliga systerson/gudson blir hela 6 månader idag. Tiden har gått sååååå fort. 

 
För det känns som att det var igår som jag stod och höll din mamma i handen genom krystvärkarna. Och såg dig så liten och alldeles nyfödd. Första gången jag fick hålla dig i min famn och pussa din lilla panna. För mig betyder du så otroligt mycket, redan från första stund. Som mina egna barn, hamnade du direkt på delad förstaplats med dem. 
 
Jag kommer föralltid att vara din moster, din vän och din stöttepelare. Hos mig är du alltid välkommen med öppen famn. 
 
Det är så galet vad tiden gått fort. Jag har fått se dig var och varannan dag och ser dina framsteg med glädje. Jag är så lyckligt lottad att få ha dig i mitt liv Adrian. Älskar dig mosters lilla diamant. 
 
Grattis på din 6 månaders dag, goding <3
 
 
 


Kommentarer
Mamma Pia

Åh så fint!! Bästa Adde och hans bästa moster! ❤ ❤ ❤

2017-01-25 @ 12:06:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0