twentysix today!

Tjolahopp tjollahej.
 
Då har ännu ett år gått och idag blir jag 26 år gammal :P
känns som man var 16 igår, liksom vart tog tiden vägen?
men när jag var 16 väntade jag mitt första barn och i år fyller hon 9...
Känner mig inte som 26 haha!
men men alla ska vi upp i åren det är väll skönt att man känner sig yngre än man är
så kan man börja känna sig gammal sen när man är äldre än gatorna :P
 
 
 
Jadå, idag blir det lite kalas på dagen med familj och släkt. tårta och så där.
och ikväll ska vi ha HATT-fest. ska bli kul att se vad alla hittat för hattar.
hoppas på en enormt rolig kväll som alltid.
 
 
 
jag brukar alltid styra upp någon rolig fest när jag fyller år.
och det brukar uppskattas en hel del.
Brukade ha 5 kamp förr men förra året blev det uppdrags fest istället och grillat.
uppdrags festen var super kul då fick alla vars ett uppdrag som de skulle utöva hela kvällen.
någon fick te.x att dem skulle ta selfies med minst hälften av gästerna.
och trotts att hjon knappt kände någon där så tog hon selfies med Alla.
Min pappa skulle sjunga "helan går" varje gång en annan skrek "SKÅL". och många andra roliga grejor.
 
 
 
i år blir det då HATT-fest. och så lite tävling ( snyggast i hatt) och medalj och sånt.
kommer nog bli hur kul som helst :D ser fram emot ikväll.
 
 
 
Men nu ska här graneras tårtor...
See yaa later.....
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0