lista

 

Fem saker som finns på din Att-Göra-Lista idag:

- Städa och diska.

- Hämta Nellie i skolan.

- Handla på Ica Maxi.

- Vika in tvätten.

-  Fredagsmysa :)

 

Vad gjorde du för tio år sedan?  25 - 10 = 15.  året var 2004 ett av det bästa åren i mitt liv måste jag säga. När jag var 15 Var jag ute hela dagarna och körde runt på mopeden med polarna. inte en lugn stund det året inte hehe. hade även den bästa sommaren ever. sen i slutet på året 14 oktober träffade jag mitt livs kärlek och mina barns pappa Dennis ;) 15 var en härlig ålder :)  

 

Ställen du bott på? När jag föddes bodde jag, mamma och pappa och senare lillasyster också i Billeberga där spenderade jag mina 2 första år innan föräldrarna skilde sig, då flytta vi till Landskrona med mamma. närmare bestämt till Östergatan sen tranchellsgatan och efter det flyttade vi till Väster till ett hus på Stormgatan där vi bodde några år med mammas kille och hans barn. sen flyttade vi till tränggatan  och sen vidare till Remigatan i västrafäladen och därifrån till kolonin över sommaren innan vi flyttade vidare till Suellsgatan och när mamma flyttade till almstigen stannade jag och dennis kvar på suellsgatan i hennes lägenhet. efter det flyttade vi längre bort på suellsgatan när Nellie skulle komma. och sen till Tränggatan när Nilo skulle komma. och sen flyttade vi till Carl XI´s väg och sepererade ett tag sen flyttade vi ihop igen på södrakyrkogränden där vi tyvärr inte bodde i mer än 4 dagar efter det flyttade vi till en lgh på samma gård fast på lilla strandgatan och efter ett tufft år på samma gård så flyttade vi till tryggheten igen på Suellsgatan och här bor vi än sen två år tillbaka.

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?

- Riva och Bygga upp en ny stuga i kolonin :)

- Betalt av mina och dennis CSN lån.

- Delat med mig till familj/släkt

- Gått till tandläkaren :P haha

- Köpt en massa till Barnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0