NellieNilo

Bye bye sweden, hello Turkey

Permalink0
Gick upp tidigt för att cheka resväskorna och all packning. Gick nog igenom dem ett antal gånger. Sen ringde pappa och sa att han skulle komma och bjuda på frukost. så det gjorde han, vi åt mumsigt god frukost och sen en timme efter kom mamma också med bullar. Synd vi redan hade ätit då. Men blev lite mys tid med familjen och sen tog mamma Nellie så öppnade vi en öl och räknade ner tills vi skulle åka.

Lite i tolv stack vi till Stationen, väntade på tåget som sen körde till Kastrup. vi checkade in och sen tog vi en öl till och bara väntade på flyget. Sen var det dags att stiga på. och när vi flög såg vi solnedgången och sen var det mörkt dem sista två timmarna och man såg inte ett skit utanför flyget. inte gick det att sona ihäller.

Sen landade vi efter 3.5 timme på Flygplatsen Gazipasa i Turkiet. och där väntade bussen efter ytterligare 1 timme på bussen så var vi ganska trötta. vi checkade in på hotellet och slängde av oss våra saker gick ner och kollade baren och sen gick vi ut och åt. satt inte helt fel med mat just då. Sen gick vi och kollade lite innan vi gick tillbaka till hotellet och sov :)