NellieNilo

hej hopp ,

Permalink0
var ett tag sen jag skrev igen. borde ha bloggen som, startsida på datorn så att jag kommer ihåg att kolla in och klotra ner ett litet inlägg då och då .
 
 
men men nu är jag här iaf. och vi tar en liten genom gång av helgen då :P
i fredes var det först skola och dagis. efter det hem och varva ner lite . sen lämnade vi barnen hos min pappa och begav oss till helsingborg. för att tända ett ljus och önska Dennis bror en trevlig födelsedag, trots att han inte är här och kan fira den. Så grattis än en gång Tom :)
sen körde vi hem och åt tacos och mös lite här hemma. Nellies feber kom tillbaka från ingenstans igen detta är kanske 5:e gången hon har feber på en månad. gillar det inte alls. och det kommer bara helt utan förvarning. ena sekunden är hon pigg andra sekunden är hon het som ett element och slö som jag vet inte vad. tycker så himla synd om barnen. Nilo har varit lika dan den senaste tiden. men nu är han frisk iaf. och hoppas han håller det så.
 
 
I lördes, hann vi inte göra så mycket innan vi satt oss i bilen och åkte till smålands skogar. Landeryd för att vara exakt, och hälsade på dennis mamma och styvfar. Åt en himla god middag och sacka lite sen tog farmor barnen så åkte jag och dennis till ullared och shoppade lite nödvändiga saker. Sen åkte vi och hämta barnen och körde hemmåt var hemma halv åtta på kvällen. köpte lite godis och gick upp och kollade på melodifestivalen/andra chansen. sen somnade barnen och jag och dennis slängde på en film.
 
 
I Dag, stack dennis iväg tidigt för att köra Cross. jag och barnen åt frukost och tog på oss för att gå och träffa Ida och adrian. sen gick vi och handlade lite ficka och gick ner till granet. lekte, busade och fikade. efter två timmar gick ida och Adrian. och jag & barnen stannade kvar. så kom jessica och barnen. Barnen lekte en massa och sen efter 4½ timme i granet gick vi hem. ska bli så skönt när man kan vara ute hur länge som helst utan att frysa om fötter, händer och ha rinnande näsor. När vi kom hem började jag på maten och Barnen sprang bort till mormor och badade i hennes badkar :) Sen åt vi och nattade barnen och nu ska jag plugga . har missat en hel del i skolan på grund av att barnen varit sjuka i omgångar. så nu är det dags att ta tag i lite. men jag känner att mitt skolhuvud är inte med mig alls.
 
 
 
Till top