NellieNilo

Nu har vi fått nycklarna!

Permalink0
i början av sommaren fick vi ett bra erbjudande på en kolonilott i Larvi koloniområde. på samma stig som min mamma har sitt paradis. Så detta erbjudandet kunde vi bara inte tacka nej till.
 
så nu har vi gått och väntat och längtat hela sommaren efter att få nycklarna till kolonin och idag fick vi dem :)
Känner dock med dem som hade stugan, dem har haft den i en herrans många år. och nu var det dags för dem att ta förväl av stugan och det kändes så klart jätte jobbigt. så vi träffades på ett annat ställe än i stugan för att överta och lämna nycklarna.
 
 
sen skyndade jag mig och hämta barnen för att sedan hinna ut en snabb sväng i stugan och slänga i oss lite fika innan jag skulle iväg och jobba. Och jag bara älskar vår koloni där är så fint och mysigt. Men lite fix här och var ska ju förstår ske.
 
 
 
vårt underbara smultronställe :)
 
 
Till top