NellieNilo

Kommentarer och svar :)

Permalink0
Rebecca
Har följt dig hur länge som helst. Satt och kollade på TV4 nu och såg direkt att ni skulle vara med där! Det kommer jag titta på :) Ni är starka som tog er igenom allt den dagen!! Styrka till er!    
     
Svar : Hej, Va roligt med lite kommentarer här :)  Ja kändes super konstigt att se sig själv på reklamen och jag kommer absolut att lägga upp ett inlägg inom kort hur det var i stockholm och på Galan. Tack så mycket vi har försökt vara så starka det går att va. vi har alla liven i behåll och tackvare Carolina (vår hjälte) så har vi Nellie hos oss också :) God Jul och gott nytt år på dig :)
                         
   
Malin
Jag tycker att du har helt fantastiska barn och du verkar vara en fantastisk mamma. Har följt dig till från och till i 3 år tror jag. Jag hade önskat att du bloggade lite mer. Superfina!
 
Svar: Hej ! Tack så mycket för din kommentar :)  Jag har varit jätte dålig på att blogga detta året. men funderar verkligen på att ta tag i det igen och börja blogga mer. så förhoppningsvis kommer du/ni att kunna läsa mer om oss framöver :) God Jul och gott nytt år på dig :)
 
 
Till top