NellieNilo

Cirkus brazil jack

Allmänt Permalink1
Eller vad var det egentligen den hette ? aja....


Idag var mina fina barn på cirkus minsann, båda två . Faaast vid olika tillfällen. Nellie var på Cirkusen med Sitt dagis. Hon tyckte det hade varit lite roligt och hon gillade Hästarna och dom söta hundarna men hon blev rädd sa hon också. men för vad fick jag aldrig veta. men hon hade haft det bra där iaf, Roligt att gå på cirkus med vännerna också ju :)


På kvällen var det Nilo´s aldra första gång på cirkus. Min mamma och hennes vänner och deras barn var också med. Nilo tyckte det hade varit jätte roligt. och han berättade här om Hästen som skakade på huvudet som inte ville hoppa. ochså hade hästen en jätte stor säng som han sov i. hahaha underbart att höra deras variationer om hur det var . Mamma sa att Nilo hade suttit och stirrat så faschinerande den första kvarten.


Huvudsaken var ju så klart att barnen gillade cirkusen. och på vägen ut fick ju Nilo en Blixten ballong av mormor och så köpte dom med en häst ballong till nelan också. så här var det inga barn som ville sova inte . Ballonger kan verkligen vara jätte roligt och underhållande :P


skulle ju haft med bilder här i inlägget men just nu vill inte min kortläsare med mig :( så det kommer senare .
#1 - - PiaLotta:

Jaa! Han satt som ett ljus! Peps och Ozzy hade med en påse popcorn till honom oxå! Och han drack cola o åt ballerinakex... Men han kollade knappt ner i popcornspåsen... han titade på allt som hände i manegen!

Vi satt precis på första raden nere vid gången, så i mormors knä såg han allt på nära håll! Lille gullungen!

Till top