NellieNilo

Lördag

Allmänt Permalink3
Jaha då var det lördag idag, Vi har ätit frukost och nu kollar barnen på Bilar filmen bilar då. Jag ska Städa undan en hel del här idag, För ikväll ska vi ha lördagsmys med Jessica och Jakob, Äta lite och så. Men efter jag städat undan ska vi ut i naturen och plocka lite fina löv och annat sen Blir det massa Halloween pyssel idag. Mysigt. Synd barnen inte är lite äldre då hade man ju kunnat färga maten med karamell färg men tror inte dom äter det om det är rött och grönt :P Ska försöka ta den nya lilla kameran och fotografera lite hoppas på bättre bilder.


Annars är det rätt lungt idag, jag försöker organisera mina saker här hemma. har alldeldes för mycke skit saker. Skulle behöva komma iväg till tippen och till Ikea. får väll se när det kan bli av. Och igår berättade mamma att jag antagligen kommer få en förtidig julklapp av hon och syster. En laptop. Så då ska jag göra av med data bordet och data stolen också.


första pysslet klart

#1 - - Jossan:

hahah så coola ;P duktig du är sis!

#2 - - PiaLotta:

Jajamen! Ska försöka hinna fixa laddaren imorgon! Så himla söta lyktor! Vi ses på lasagnettmiddag sen! Puss

#3 - - My:

så påhittiga och fina :D mamma blev impad.

Till top