NellieNilo

Januari

Allmänt Permalink1
Hej hopp.


Har väll hänt en del sen jag skrev sist....
Den 8 Januari började jag skolan igen. vt 2010. Massa information den första veckan. eller igentligen repition på allt 3 gånger om i tre dagar. Riktigt drygt. men vi tog oss igenom den tiden också. Rutiner på barnen har också kommit igång rätt bra. vi går upp varje morgon mellan 6 - halv 7. Frukost och lite bolibompa medans jag klär på dom och sen gör ve mig själv. sen ytterkläder och iväg till dagis. det går väldigt smidigt att lämna dem också nu. Dom gillar verkligen dagis. Sen iväg till skolan. rätt långa dagar nu med nya chemat. Sen hämta barnen som är rätt så trötta efter dagis. men vi syselsätter oss och har några timmars lek sen Mat och bad sen sängen. även nellie har börjat somna tidigare nu villket är väldigt skönt. men jagär dock lika trött som barnen nu för tiden när dom går och lägger sig. så jag går inte lägger mig efter 12 en ända dag längre. och det är ju väldigt bra :P


Annars händer väll inte allt för mycket. hoppas på lite varmare väder snart så man kan vara ute lite längre stunder utan att frysa ihjäl. Ser fram imott att gå ut till kolonin några timmar efter skolan med barnen och bara mysa. Något sommar lov blir det ju tyvärr inte mer för min del. ska försöka hitta ett sommar jobb nu. så blir det till att jobba hela sommaren.


Skriver mer snart. ska ut på rast puss haj
#1 - - PiaLotta:

Haha! Härigt att du skriver igen! Men det var en fasligt lång rast! Hihi!

Till top