NellieNilo

Min 20 års dag

Allmänt Permalink4
Ja nu är det ju 2 Veckor sen det var. men har inte haft tid och ork att skriva om den innan så det får bli nu.


Vaknade vid 7 Av en liten fin pojke som stod och hoppade i sin säng och babblade massor. Dennis och nellie sov på soffan. så jag lyfte bara över Nilo till vår säng och mös med honom en stund. Sen väckte vi andra halvan av familjen. vid halv 9-9 kom mamma och hennes sambo och sjöng och gav mig massa paketer :P kläder, ljusstakar och påslakan :) Sen gick dom igen så åt vi frukost. Sen kom Jessica & Jakob och hämtade Nellie, dom skulle ner till tivolit i stan. Jag hade inte tid att följa med. så det var snällt att dom tog nellie med sig. Jag och Nilo gick ut i kolonin. lekte lite i gräset gjörde Nilo medans jag gjorde tårtorna. sen kom min moster hennes son Felix och min Mormor & Morfar. Fick ett armband, Vin och pengar. Sen kom jessica med nellie. och en ballong där det stod jessica på och blommor :) Sen kom pappa också en runda med motercyklen :) Sen blev klockan 4 halv 5. så vi åkte hem och packade saker till barnen som skulle övernatta hos faster och farmor. Dennis körde dom dit. Så gick jag till mamma men hon var redan på väg ner i pappas verkstad så jag följde med. gjorde några välkomms drinkar och fixade med maten. sen började det komma folk. lite folk som man inte träffar var dag och annat roligt folk. sen vid 8 år vi tacos :) Sen drog Pappa och Sjöbbe igång kareoken. Skit roligt. Sen rullade festen på och alla hade jätte roligt. tror inte det var mer n 2-3 personer som inte sjöng annars gillade alla andra micken. Jag hade lovat mig själv att ta det lungt. men min pappas kompis var glad för orden "Du fyller bara 20 en gång, SKÅL" så det blev en massa snappsar tills jag var helt rund om fötterna :P hehe sen tog festen slut. välldigt tråkigt. men så blev det :( Alla hade haft jätte roligt iaf. och jag drog vidare ner i stan på efterfest. sen var det bara hem och sova som gällde :P Det var en helt klart lyckad kväll. Om jag inte sakt det innan så tusen tack till alla som gjorde min 20 års dag Lyckad och rolig :) Tack tack .












#1 - - Emelie:

Nervös behöver du absolut inte vara.. Du o jag kommer även ha lektioner tillsammans för jag ska fortfarande läsa vissa grundämnen så som matte.. inte mitt bästa ämne precis :P Så det kommer gå jätte bra, kul med nytt folk på skolan också :)

#2 - - Lollo:

GRATTIS i efterskott !!!



Läst bakåt i bloggen då jag inte kunnat svara innan...

hopplös med detta jag :O)

datorer.



fina inlägg & jo jag saknar &så tiden förr, inte så att jag inte lever nu & ser frammåt, men jo jas saknar vänner & så massor från "förr"



kram kram Lollo

#3 - - MormorPia:

Härligt att du fick en rolig födelsedag! Jag hade oxå skitskoj! Och fina foton!

Kramis

#4 - - Rebecca:

Jättefina foton på dig :) Det är ju inte så ofta man får se foton på dig, mest på dina helt underbara barn :) Vad bra att du fick en bra och lyckad 20-års dag. Kram

Till top