NellieNilo

20 Mars 2009

Allmänt Permalink1
Idag har vi varit på stan jag och Nilo. nellie är lite sjuker så hon fick bli hemma. Köpte en lite tunare jacka till nilo för han blir så himla varm i den han har nu. men han får allt ha den i någon vecka till för riktigt så varmt är det inte än. men iaf. sen gick vi på unga föräldrar. men jag hade ingen lust att vara där så jag gick igen. Träffade therese, bengt, Elly & danny utanför. så jag gick lite med dom . in på HM och kollade efter en annan jacka. men therese övertala mig att behålla den jag köpte. Så det gjorde jag.  Sen gick vi och kollade lite . sen till city gross. handlade lite mat. sen åkte dom hem . och jag och nilo gick runder lite till sen hem vi också. Nellie gillar inte alls sin bror just nu. hon blir välldigt arg när han är vaken eller som idag då kommer hem :S välldigt tråkigt är det. men han är jätte mammig nu så det är väll förståligt att hon blir tjurig.




Nu närmar sig flytten. men tyvärr flyttar vi inte från´s veckan efter den 1 april eller helgen efter vi får se hur vi gör. Vi ringde hon som bor i den andra för att se om vi kanske kunde få tillgång till den helgen innan den 1april. men hon skulle flytta ut den 1 april så det blev inte så.  Dennis ska iväg och jobba igen just den veckan så jag får testa att flytta lite grejor själv under onsdag, torsdag &  Fredag. Börjar nog bli lite tjatig här på bloggen om flytten.



Just nu sitter vi och kollar på Grillad på svt1. Nellie har sån hosta så hon vaknar hela tiden villket är lite jobbigt. För man hinner se en människa börjar prata sen kommer man tillbaka til tven när en annan slutar :( så man fattar inte så mycke av programet. Nu var det slut iaf. haha som om detta skulle vara intressant att skriva om . nä, blir nog inte merskrivet här för min del idag . 

  
#1 - - PiaLia:

Jasså e hon oxå hostig, lilla fia! Hoppas det e bättre! Dennis skulle ju ha te... men han kan ju hämta det när han lämnar sängkläderna och gärna Laktulos! Har fortf inte lyckats... Suck!

Hoppas, hoppas att ni kommer iväg ikväll! Håller tummarna att ni hittar barnvakt!

Till top