NellieNilo

Hejsan svejsan

Allmänt Permalink9
Åhhh , jag måste ju berätta det nu, nu, NU
Tänkte vänta men va F*n...


Vi Har fått Lägenhet :)
Jag är sååååå otroligt glad :)
Första våningen, blir så underbart.
Äntligen ska min lilla rygg få vila lite igen från
allt bärande upp och ner till denna lägenheten.
tar ju ett tag tills vi flyttar.
Men nu har jag något att se fram i mot.
så nu kan jag kämpa den sista tiden :)


I helgen redan ska vi packa lite och slänga massa saker.
Så att vi kan fixa till lägenheten här. 
och så hoppas vi att denna blir uthyrd så fort som möjligt. 


Nu vaknar lilleman ska ta honom nu. 
Ville bara berätta hur glad jag är :)
Den är våååår :)


 
#1 - - sandra:

Grattis!! Underbart att bo på första våningen, vi bodde på 83 trappsteg upp innan, spiraltrappor, nu har vi 8 vanliga härliga trappsteg ;)

#2 - - Jennica:

Va roligt, förstår att du/ni e glada.

#3 - - Magdalena:

Är jätteglad för er skull! Vi kommer garanterat tacka ja till denna vi är erbjudna. Hissen är så liten så man själv knappt får plats med barnvagnen. :(

#4 - - malin & Neo:

haha okej :-P Då kanske vi inte är så sena med den endå :-P Haha!

#5 - - Jessie - Mamma till Jacob:

grattis=) vill oxå flytta till en större, hoppas vår tur kommer snart oxå=)

#6 - - Jessie - Mamma till Jacob:

men det är skönt ändå att flytta till en trea=) speciellt för dig då du slipper & bära då=) hur är det med barnen?? ska ni till u.m.g imorgon??

#7 - - Jessie - Mamma till Jacob:

Usch vad jobbigt, kan tänka mig hur du måste känna dig fri nu så att du kan gå ut oftare med sötingarna=)

gick allt bra med kontrakten? när flyttar ni förrestän?? Som du kanske vet så kom jag aldrig dit, jag ville men hade ej tid. Men vi ses nästa vecka? går du på öppen förskola nångång??kram

#8 - - Sara:

Så himla kul för er :)

#9 - - PiaLia:

Härligt härligt gumman! Och på gångavstånd snabbt o lätt! Verkligen grattis!

Till top