NellieNilo

31 december

Allmänt Permalink3

Nu är det bara timmar kvar på 2009. och snart har vi gått 10 år in på 2000 talet. kommer nästan ihåg nyår 1999 -2000 jag var väll 10 då. Firade hemma hos pappa. och gick ut vid 12 på gräsplanen vid hemköp.


Nu har det gått 10 år sen dess. och det händer saker hela tiden. men nu ska jag skriva om detta året. år 2009. men det blir väldigt svårt haha. jag brukar använda mig av mina foto för att komma ihåg bättre vad som hänt.  men min extrerna har jag ingen aning om hur det går med den. men iallafall.


i januari kom nova nellie och nilos kusin. även Julius emelie och toma´s lill kille. jossan fyllde 18 år. i april flyttade vi hit jag fyllde 20 :D . I juni lärde nilo sig gå. och fyllde 1 år.  Sommaren tillbringa vi många dagar ute i kolonin. den 12 augusti började nilo på dagis. och det gick bra. den 24 augusti började jag på albins folkhögskola. massa plugg och så. i september fyllde nellie 3 år. stora flickan. Dennis flyttade . Annars har det inte varit mycke .


Ikväll blir det nyårs firande hos sara, krunk och marwin. vi ska äta gott och bara ha det trevligt. barnen ska väll leka massor :P och sen får vi väll titta på lite raketer :D och tända tomtebloss :P


Detta blir nog det sista jag skriver i bloggen 2009.


Nu sitter vi hos sara och krunk.
vi har ätit gott. och så. haft trevligt.
Nilo vill inte sova alls. :( han kommer somna på pricken när han kommer hem.






#1 - - PiaLotta:

Gott nytt år min vackra tös! Ett gott 2009 och ett minst lika bra 2010!

ÄLSKAR DIG MIN TÖS!

#2 - - anna:

hoho dax att uppdatera bloggen ?? ;) ja é också urkass på de :P

#3 - - PiaLotta:

Hoho! Ingen uppdatering här inte!

Till top