NellieNilo

4 år tillsammans

Allmänt Permalink11


Idag är det 4 år sen vi satte vårt datum tillsammans, dagen då vi två blev en.
Jag älskar dig lika mycke nu som då. Vi har vuxit igenom 4 år tsm och hunnit med en massa. Vi har två underbara barn, Jag är evigt tacksam varje dag för att jag får dela Två små undervärk med dig. Tillsammans ska vi se våra kids växa upp, Bli gammla tillsammans du och jag. Jag älskar dig mer än ordet älska kan betyda. I vått och i torrt håller vi varandras händer. I regnet håller vi om varanndra och när solen skiner släpper vi ändå inte varandras famnar. Det är Kärlek på hög nivå, som bara du och jag någonsin kommer att förstå. Du betyder allt för mig , och har vi inte skapat världens finaste barn så säg.  Du är något av det bästa som har hänt mig , och jag släpper aldrig dig.
(fick jag rimmat till det lite också :P bara för dig my love.. ) 
Vi har förlovat oss alldeldes intill havet i din lila manta, det är en av dom första dagarna med dig som jag aldrig glömmer. Sedan flyttade vi ihopa, Några månader senare fick vi veta att vi skulle bli tre och det blev vi också till en underbart söt liten dotter vars namn är Nellie och Sedan fick vi beskedet om att vi nu skulle bli 4. Och det blev vi det också, till en underbart söt liten son vars namn är Nilo. Vi har gått igenom så mycket älskling. både bra och dåliga. Och det är fortf vi två än idag. 4 år kan du förstå det älskling. 4 år tillsammans det är nästan ofatbart.  Jag kan inte mycke mer än skriva att jag älskar dig, för inga ord räcker någonsin till. Det tråkiga är att jag inte kommer att få dela denna dagen tillsammans med dig. :(  Men i helgen ska vi vara lite barnlediga du och jag och fira med lite midda. Nu ska jag krypa ner i vår stora säng och hålla om dig en liten stund innan du åker iväg til norge. Grattis på vår speciella dag. tänk dig 4 år idag.
Det är gaaaaaaaalet vad jag är kär i dig. 
#1 - - LAJSA.NET:

GRATTIIIS!! :D

#2 - - Sara:

grattis:)

#3 - - PiaLia:

Sååå härligt! Nu sitter jag här o lipar igen! Ni e så himla fina!

Massa massa kramar till er o grattis på er dag, trots att ni bara kan fira den tillsammans i tanken idag! Och ha det supermys i helgen!

#4 - - Malin & Neo:

Grattis till er :)

#5 - - Josefine:

Åh, så mysigt! :) Hoppas ni får en underbar helg tillsammans! Grattis! :)

#6 - - mamma russin:

grattis.. ramlade in på din sida och ser att vi har jänmstora barn.. jag har en tös som är född 13 juni i år..:) kul ...

ha det bra..:)

#7 - - Anna:

Grattis! Så söta ni är tillsammans!

#8 - - My Josephine:

så underbart fint! så gulligt du skrev! :) grattis ^^

#9 - - jessica:

Naw...jag fick tårar i ögonen,ja ni passar verkligen ihop!<3/svägerskan

#10 - - camilla Lejonqvist mårtensson:

Supergrattis. Till er båda!

Moster Camilla

Ps. Felix var överlycklig att ha lekt med Nellie häromdagen!Ds.

#11 - - Jessie - Mamma till Jacob:

Åh, Grattis i efterskott!

Så söta ni ser ihop, äkta kärlek=)

Okey, va bra att ni fixade det, de behövs verkligen fler! Men jag förstår att du inte kom, det är jobbigt att ha två barn man ska kunna tillfredställa på alla möljiga sätt! Men jag ska komma nu på fredag så förhoppnings vis ses vi där, visst är det konstigt att vi inte ses oftare, var bor du någonstans?



Allt är bara bra med oss, förutom att Jacob är lite förkyld men han fixar det min bebis=), hur e det med er, allt bra förutom all stress??

Till top