NellieNilo

Lite om veckan

Allmänt Permalink2
I måndes, försov vi oss så det blev inget dagis . Vi gjorde inte häller så mycket. Kollade på tv och lekte lite.
I Tistes, Gick vi och lämnade Nellie på dagis. sen hem en snabb runda för att sen gå till stan med sara och Marwin. I stan handla vi lite. nilo fick pengar i dop present så för dom köpte vi En tröja ett par byxor & strumpor, och en min första bok.  Sen handla jag två par byxor och 1 tröja till nellie (dock inte för hans pengar :P). sen gick vi till citygross och handla lite. sen hem till oss. för att sen gå ner och hämta nellie kl 2. Sen kollade vi på one tree hill. Så himla bra är den serien. jag bara älskar den. sen hände det inte mycke mer . vi gjorde lite midda och åt. så kom pappa en snabb runda.
I onstes, Försov oss från dagis igen, Nellie somnade inte från halv 1 på natten. hon total vägrade. sen gick jag in och la mig dröjde inte länge innan nilo vaknade och ville ha mat.  gick och la mig igen efter jag mattat honom då vaknar nellie. in och natta henne igen . halv 4 vaknar nilo och är super pigg. snackade som bara den och ville inte sova . men efter lite mer mat och så så somnade han igen , halv 6 vaknade nellie igen. väckte mig genbom att medvetet ligga och sparka mig i huvudet :S sen somnade vi om igen och vaknade 20 över 9  och hon skulle va på dagis 9 . typiskt. Sen gjorde vi inte mycke fram tills vid 2 när jessica och jakob kom, en runda. sen närdom hade gått lekte nellie först jätte fint med nilo. nilo skrattade som aldrig förr. Sen vid 8 började hon med sitt dåliga humör och Var så fruktansvärt taskig mot nilo. elak rakt igenom.  Efter många tårar och ett telefon samtal kom mamma och sov här hos oss. Nellie och nilo somnade rätt fort. Så jag och mamma kollade runder lite på youtube och så.
Idag då. Vi kom upp och iväg till dagis. sen gick mamma hem efter jag lämnat nellie. Något lurt med vår tv. som inte vill funka :S eller ja nu funkar den. men den ville inte innan.  Ikväll blir det soffan och EMA  på MTV. Läser en blogg om en tjej vars namn är Kenza och hon ska vara med där idag och intervjua kändisarna om jag förståt det rätt :P och själva galan i sig brukar ju alltid vara enormt bra :) . Nä nu ska jag mys pysa lite med lill killen innan han ska sova lite midda. då ska jag städa. :S  ha det fint så länge. är i blogg fart igen så det kanske kommer in fler inlägg idag , vem vet :P håll koll :P
#1 - - camilla Lejonqvist mårtensson:

Fint dop jessica, Trist jag hade så brått, men Felix hade haft urroligt där

Kramis Moster

#2 - - PiaLia:

Såå härligt skaratt han har lille Nilo! Man bara smäälter! Och Ja, nu jäklar ska det bloggas igen! Puss kram o vilken jäkla tur att TVn funkar igen! Shit asså.. otroligt att både datorn o TVn strular när jag e där!

Till top