NellieNilo

Bild

Allmänt Permalink8
Tänkte bara lägga upp en bild för nu...
Fick hem Fotona vi tog på BVC förra veckan :)
Jag är super nöjd. MIN Älskade pojke <3
Tyckte verkligen detta blev bra. Vad tyckte ni ?



Kommer nog en uppdatering senare ikväll också .
Och så måste jag ju skriva att det SNÖAR :D
#1 - - Anna:

hihi det blev jätte bra! han är riktigt charmig! :) du har så fina barn jessica! =)

#2 - - Jennica:

Va fin han e & fotot blev jätte bra, tycker han e lik Nellie när hon va liten

#3 - - malin/Neo:

ooooooooooooooooooooooooh

vad jag blir avensjuk. Det var säkert 1 1/2 månad sen nu MINST som Neo tog dagisfoto och vi har fortfarande inte fått hem några bilder :/



Men söt blev han iallafall :-)

#4 - - PiaLiaLottaPotta:

Han e sååå söt att man bara vill gosa med honom hela tiden! Och det bästa är, han e lika gosig som han ser ut! Hihi!

#5 - - Rebecca:

Hehe, ja nu kommer din efterlängtade jul. Om jag inte har helt fel så älskar du julen? Han blev super duper söt :D

#6 - - Tilda:

Så söt han e =)

Här e också en massa snö..

la ut en bild som jag tog igår på min nogg =) hoppas att vi får lika fint till jul.

kramkraam

#7 - - Jenny:

Åh vad jag gillar din blogg. Men du? Vad har du för typsnitt? Du kan väl bara skriva det längst ner i ett inlägg. Jag skulle bli överlycklig

#8 - - Malin:

jätte fint:) förstår verkligen vf du e nöjd med den:)

Till top