NellieNilo

Välkommen till min nya blogg!

Allmänt Permalink3
Lite om mig för er som inte vet.

Jag heter Jessica är 19 år, Ung mamma till två underbara barn
Min dotter Nellie snart 2 år och Min son Nilo som snart är 2 Månader.
Jag bor tillsammans med barnens Pappa Dennis 24 år.
Vi träffades på en fest för 4 år sen snart, För mig var det kärlek direkt haha, jag satt och stötte på han hela kvällen. Men visst var han intresserad. Efter att ha snackar med varandra i en Vecka så blev vi tillsammans den 14 oktober 2004. Och sen dess har vi hållt ihop. efter 3 månader förlovade vi oss, ja visst kan det kännas som lite tidigt. men det kändes helt rätt för oss. i september 2005 Flyttade jag in till honom i hans 2:a. 1 januari 2006 Fick vi ett plus på stickan vi skulle bli föräldrar. bara två månader efter sökte vi oss till en större lägenhet och fick en 3:a på samma gata. Och 15 September 2006 Förändrades våra liv över en natt, Vår dotter Nellie kom till världen. Och vi var tre. I augusti sökte vi större lägenhet då vår 3:a var så dåligt planerad och så. så vi hittade en stor 3:a 90 kvm , en vindsvåning och jätte fin. Nellie Fyllde sitt första år. en månad efter hon fyllt 1år plusade vi på stickan igen, det var absolut inget vi hade förväntat oss. men glada var vi endå. Sen började en rätt jobbig graviditet. jag hade börjat i skolan efter att varit mamma ledig med nellie ett år och allt gick jätte bra. Men så börja jag blöda i vecka 11 men allt var bra med bebisen. Vi fick gå på massvis med ultraljud föratt kolla så han fortf levde och inte blev påverkad av blödningarna i vecka 28 sluta det blöda helt. Och då fick vi veta att vi skulle få en liten pojke. Den 27 Juni 2008 Kom vår son Nilo till världen och då förändrades allt igen. Nellie är nu storasyster och hon älskar att ta hand om sin bror. men visst finns det även avundsjuka från hennes sida. Nu letar vi ny lägenhet igen pga att när vi flyttade in var vi ovetandes om att vi skulle få ett barn till och det funkade bra att bo högst upp med ett barn men nu med två är det dock jobbigare bära ett barn på var arm samtidigt som man bär skötväska och kassar och så. och här är så fruktansvärt varmt. så vi hoppas på att hitta något nytt snart.
Det var lite om mig och min familj.

Vill ni veta något mer får ni fråga :)

När vi träffades 2004
När jag och dennis träffades 2004


1. 2. 3. 4.

1. När vi var på väg upp på förlossningen år 2006 & 2008
2. Nellie 2006 nyfödd vägde 4205g & Nilo 2008 nyfödd vägde 3905
3. Dennis håller nellie 2006 första gången & Nilo 2008 första gången
4. Nellies nyfödda små fötter 2006 & Nilos nyfödda små fötter 2008
#1 - - My Josephine:

Så fiiina bilder :D Jättegulligt att sätta ihop dem så!

#2 - - sara:

Underbart fina bilder alltså! Grymt fint och sätta ihop dem sådär med verkligen jätte fint=) Så söta dem är

#3 - - Anna:

Jätte fina bilder, verkligen!

Till top