NellieNilo

Cross Killen

Permalink0
Har varit ute i Ekeby med Dennis och Nilo idag. Nilo ville så gärna att jag skulle följa med och kolla idag när han kör Cross. och jag vill inget hellre än att följa med varje gång men det går inte. men men så idag var jag med och han har verkligen utvecklats. han kör jätte duktigt min lille prins. Växlar själv upp och ner som att han inte gjort annat. han tar ner foten i svängarna och gasar på emellan åt. Nilo är verkligen en tuff grabb. Han är inte rädd för att göra misstag, för att lära sig att göra annorlunda nästa gång. han tar det som en man haha.
 
Idag testade han att köra på hopp i skogen och det tyckte han var jätte häftigt, så han gjorde det om och om igen.
 
 
 
 
 
Efter Cross körandet, åkte vi hem och gjorde ve oss inför Kalasmiddag i Häljarp. för min Älskade mormor som Fyller 70 år den 19 oktober. Men den 19 oktober är Hon och min morfar iväg på två veckors semester i värmen :) så vi fick fira henne idag. Hipp hipp Hurra för Astrid 70 år. Men 70 är bara ett tal för jag har verkligen den piggaste och coolaste mormorn haha. Hon är så söt när hon  stolt berättar om något nytt hon klarat av inom den tekniska världen. För ett tag sen lärde hon sig använda Emojs på sin iphone så nu får man massa hjärtan och gubbar titt som tätt. Älskar dig min fina Mormor <3<3<3
 
  
 
 
Till top