Hello january

Nu har vi tagit stora steg in på det nya året, 2014 och nu befinner vi oss redan i mitten på januari månad.
Nyår var väldigt lugnt firade först och främst med brukarna på jobb. hade en mysig kväll med dem alla. och god mat blev det. vid 21 slutade jag dock och då Cyklade jag hem till Sara och  Krunk där var dem och deras barn, Emma Danne och deras barn också Dennis, Nilo och sjöbbe. Nellie firade in det nya året hos faster i hylte. Satt och snackade en del och busade med barnen. Sen vid tolv gick vi ut på en äng och skålade in det nya året och titta på fyrverkerierna. Sedan gick vi tillbaka in snackade vidare och hade trevligt. halv 4 på natten kom vi hem och somnade direkt.
 
Dagen där på var det dags för jobb igen och Nellie kom hem från faster efter att ha varit där en vecka. massa mys och långa kramar.
 
Vad har annars hänt i januari?  tja inte mycket har jobbat lite varit ledig en del och spenderat dagarna med barnen. Nu har Nella bella varit sjuk ett par dagar så vi har inte fått speciellt mycket sömn alls om nätterna. Visade sig vara en ordentlig öroninflammation på vänster örat. stackarn. igår var smärtan outhärdlig för min lilla tös så vi boka tid till doktorn och så blev det ett besök där på eftermiddan. nu har hon fått medicin så nu ska det bara bli bättre. imorgon är hon redo att gå tillbaka till skolan. och Nilo ska till dagis ett par timmar. och jag ska besöka arbetsförnedringen och skriva in mig där. känns inte sådär himla kul direkt.
 
 
Januari månad, är en månad som känns kanske tomt i kassan efter alla julklappar osv. och bara för det är det en så himla lång månad anser jag. men man får göra det bästa av tiden . Denna månad fyller även nästan alla jag känner år haha nä inte riktigt men från Lilla syster, moster, kusin och vänner till Kärleken i mitt liv. och han har ingen vanlig födelsedag i år han Nollar för tredje gången i sitt liv :P dock har jag otroligt svårt att komma på en bra present till honom till hans stora dag . ja det är inte lätt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0