NellieNilo

25 januari

Permalink0
tiden går så ortoligt fort. nu är snart januari förbi och vad har man hunnit med denna månaden ?
 
Nilo mår bättre idag. som tur var det ingen stor vinterkräksjuka han fick . han spydde 2 gånger igår på hela dagen. annars brukar de ju spy så fort de har stoppat något i sig druckit lite osv. Men fick i honom lite frukt och nyponsoppa på kvällen. han tog en tugga på maten men sen orkade han inte mer lille fisen. men idag mår han bättre men natten har varit lång. trots att han fått panodil så ville inte febern ge med sig . så han har vaknat flera gånger och jag också. klockan 4 i morse kunde jag inte somna om mer.
 
 
Väckte nellie och fixade till henne inför skolan sen gick jag och lämnade henne. där träffade jag carolina och barnen. och flickorna ville leka efter skolan. så Nellie ska följa med dem hem sen när hon slutar. Det är en sak som också är så roligt. när de nu varje dag antingen vill leka hos någon eller ha kompisar med hem. Det är kul att träffa kompisarna hon leker med i skolan.
 
 
 i alla fall när jag hade lämnat henne så gick jag med till nilo igen och åt frukost och han fick i sig nästan två mackor hoppas att de får stanna i magen nu. Annars är det fredag idag och det kommer väll inte hända speciellt mycket här hemma.
 
Carolina kom och lämnade nellie vid 17. Dennis kom hem ungerär samtidigt, sen gick jag och handlade lite gotte så kollade vi på film med barnen.
 
 
 
 
 
 
Till top