Grattis Mamma

Idag fyller min vackra mamma tretiofemton år :)

GRATTIS MAMMA !!!!



Min fina mamma och sötnosen melton :D


Idag har vi först varit i skolan och på dagis sen direkt efter stack vi hem till mamma på kalas. Blev god sallad och mass kakor :D och så klart massa trevligt sällskap. Elviras lille melton var ju kvällens stjärna. :) alla ville hålla honom och gosa med honom. Nellie var så över lycklig att hon fick hålla en bebis och det satte mer eller mindre massa tankar i henne huvud. och hon börjar tjata om ett små syskon. Men noooo way. blir inga fler bebisar här. vi får kidnappa hennes mosters bebis sen när det är dags för henne att bilda familj och skaffa smått. men tills dess nöjer vi oss med att gosa med vänners bebisar :D där är en hel del folk som frågat den senaste tiden - när ska ni ha nästa och ska ni inte ha en bebis till. men nej så blir det inte jag är så nöjd med mina två barn. jag har en flicka och en pojke och det är mer än jag någonsin kunnat önska så det räcker :D mycket bebis snack . nej men det var så mysigt att hålla lille melton han är verkligen så underbart söt :) Sen gick dem flesta iaf och dennis kom och hämtade oss.


Änu en gång grattis på födelsedagen mamma :D










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0