bra med förändringar.

Ibland är det väldigt bra med förändringar i vardagen. Jag har varit välldigt skeptisk mot att byta vårt sovrum med Nilo´s rum. För jag har alltid tyckt att om där finns stora rum i en lägenhet och ett litet så är det väll självklart att barnen ska få det stora, så dem kan leka på större yta. vi sover ju ändå bara i vårt sovrum. Men så har vi ju väldigt väldigt dåliga förvaringsmöjligheter i denna lägenheten. Så vi fick ett ryck en kväll och möblerade om.


Nilo fick vårt lilla sovrum och vi fick hans stora. så att vi kan ställa in gaderober i vårt rum och kanske ett skrivbord så att jag kan sitta och plugga vid något. och så att man kan sitta bekvämt med datorn och inte i soffan. iaf Nilo blev jätte nöjd med sitt rum. han trivdes som fisken i vatten och tyckte att där var mysigt. och jag får hålla med honom ett mysigt pojkigt rum fick han nu. Hör och häpna men han städar sitt rum själv varje dag nu och snabbt går det. så förändringen av rummen har bara blivigt till det bättre.


Lite bilder på det kanske.


Nilo´s nya rum




Vårt nya rum



Kommentarer
PiaLotta!

Det blev superbra! Ja ibland tänker man lite fel, men kommer inte på det förrän efteråt! <3

2012-05-09 @ 14:17:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0