Söndag förste Maj

Då går vi in i en ny månad nu. Maj är varmt välkommen, hoppas månaden drar med sig mycke sol och inte bara regn som det ska vara nu i veckan.


Idag hade vi lite sovmorgon faktist. gick inte upp fråns halv 10. när vi vaknade hade dennis redan stuckit iväg för att köra cross. Vi åt lite frukost och funderade på vad vi skulle hitta på idag. och av barnens fria vilja så ville dom ut i stugan.


Så vi tog på oss och gick ut i kolonin, men idag har det varit kallt. man har blivigt lite bortskämd av vädret den senaste tiden. bara det går ner några grader nu och viden drar in över oss så fryser vi. Men som tur är det bara vår än och vi har hela sommaren framför oss med sol bad och så vidare. iaf blev det lite utomhus lek. Nellie stack bort till kompisen och lekte . jag och Nilo busade i stugan tills Jossan och Saara kom. Då snacka vi lite och käka popkorn :P sen kom mamma också ut där, så åkte vi med hem till mamma´s lägenhet. jossan packade lite sen satt vi och  förde över massa saker till jossans dator så hon ska ha något att titta på. Sen väntade vi på att dennis skulle komma och hämta barnen.


Sen kom Dennis och tog barnen och vi packade in oss i bilen (jag, mamma och Jossan) och körde till Ängelholm. Vi umgicks lite med jossan innan vi körde tillbaka till Landskrona. Hem om mig och sen hem till mamma igen och nu har vi kollar på bigbrother, Sonia åkte ut och hon låg långt ner på min favorit lista så mig gjorde det inget att hon åkte. Vi får väll se vilka som kommer att sitta kvar i finalen.. Nu vill mamma iväg till sin älskade stuga så jag ska promenera hem nu :) skola imorgon..





Kommentarer
PiaLotta

Ja mig gjorde det inte heller någonting att Sonja åkte ut!!!

Men vilket j-la ösregn när jag cyklade till stugan! Fy bubblan! Då undrade jag om det verkligen är värt det att bo här ute! Hihi!

2011-05-03 @ 00:01:02
URL: http://piasparadis.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0