NellieNilo

6 Maj

Allmänt Permalink1
Idag på dagen har det inte hänt allt för mycke. Jag och Maria var Nere i stan och handla lite dricka på systemet. Sen tog vi vars en glass och satte oss på torget i det fina vädret. Kollade på folket som gick förbi och snackade lite. Sen tog jag bussen hem .


Vid 5 skulle vi egentligen kollat på en lägenhet vid ven terminalen. Men han som skulle visa den svarade inte . så det blev inget med det. Jag gjorde ve mig istället och dennis och barnen åkte ut till Dennis mamma. Sen gick jag till Maria. Eller mötte upp henne utanför där hon bor. sen gick vi och satte oss utanför folkets hus Snacka lite och så .


Sen Gick vi in på Folkets hus för att titta på Shan Atci. Vi var där 50 minuter innan det började så vi fick bra platser. och sen kom mimmi, Jossan och Evelina också. Sen gick vi ut och tog ett bloss så träffade vi Heidi och Ray som också skulle in och kolla på shan. Sen började det strax efter 7.


Först dansade några tjejor och sen var det komikern Kardi kura som underhöll oss en stund. Sen lite dans till. och efter det var det Nästa komiker Shan Atci. Haha vi skrattade så vi var helt röda i huvudet. riktigt rolig var han. Efter showen kom han ut och tog foto med alla som ville. och jossan, Maria och mimmi var inte sena med att ställa sig i kön :P Så det blev några bilder. Tyvärr kan jag inte lägga in bilderna för mitt busiga lilla barn Nilo har tagit sönder min nya dator så sitter vid sege datan i hallen igen. och här vågar man inte lägga in något för då finns risken att allt försvinner.


Iallafall, Efter Shan Atci gick jag, Maria och jossan hem om maria för att hämta drickan. sen gick vi vidare hem till Jessica G och satt där till långt in på natten. Hade faktist väldigt roligt och trevligt. Drog en massa roliga skämt och snackade minnen och om lite allt möjligt. Jossan stack lite tidigare för hon skulle iväg dagen efter men jag och maria gick nog inte från vid halv 3. Har varit en ritktigt trevlig dag iaf :P
#1 - - Maria Ester <3:

du glömde nämna han som tvingade dig att flytta på dig på bänken :P

Till top