NellieNilo

2-3 Maj.

Allmänt Permalink0
Alltså dessa regniga dagar är de tråkigaste dagarna. det känns ändå som att dagarna går ganska fort. Man hinner precis komma ifrån skolan innan man hämtar barnen sen slutar dennis en timme efter och sen äter man något och går och lägger barnen. hinner inte med så mycket och det är nog just det som är tråkigt. men samtidigt så ser man mer fram imot helgerna när vi alla kan vara tillsamans.


Ja, den andre maj hände det väll inte allt för mycket. så jag vet inte ens vad jag ska skriva om måndagen. Ringde några jobbiga samtal och fixade lite här hemma. Rensade lite skåp. och jag har verkligen en massa skit. som slängs ut nu . jag psckade två små lådor har fortf inte hittat några lådor men det kommer. 2 månader kvar.men vill ändå packa så mycke som möjligt nu så man kan göra ve saker här i lägenheten  och slippa tänka på att allt ligger ivägen.


Idag har det som vanligt varit skola och dagis. Lite Moln och regn skurar då och då och lite sol in i mellan. Matte och Engelska. Snackade mest om tv-shower som tex, Oprah, Jerry springer osv. Men mest om Oprah. Och dagens samtals ämne överallt nu är ju osama binladin. Herregud villka diskutioner om denna mannen. Men det är väll bra att han äntligen är borta så att alla de som förlorade någon i WTC eller på flygplanen kan få sin "hämnd" . eller vad man ska kalla det. måste ju vara en otrolig lättnad för dem på något sätt.


Efter skolan gick jag och hämtade barnen, sen gick vi hem och barnen kollade på film medans jag städade undan lite. En stund efter kom denis och hämtade oss. så åkte vi hem till honom han skulle tvätta och så städade vi lite där och sen åt vi middag. Barnen badade en stund. Sen gick jag och Nilo hem han somnade näsan direkt. Jag kollade på bigbrother och nu ska jag sova .
Till top