Långsama dagar...

Nu har det gått några dagar sen sist jag skrev.


Nellie är fortf sjuk, feber snuva och hosta. Igår var hon med sin pappa på vårdcentralen och fick 4 olika medeciner, Två mot hostan, En inhalerings medecin och en salva mot sin extremt torra sprukna hud under näsan efter allt rinnande. I måndes var hon hos min mamma under dagen. Och sen hämtade jag hene efter skolan och sen åkte hon tillbaka till mamma på kvällen för att sova där.


På tisdagen var jag i skolan, mår själv inte så bra har halsfluss igen för andra gången detta året och hosta på det. känns inte allt för bra. Iaf nilo har varit på dagis. och när jag skulle hämta honom så Började han betee sig jätte illa. Han skulle absolut inte följa med hem han skulle inte ta på sig och inte sitta vagnen och framför allt inte gå. Han skrek och kastade sig på marken och sparkades och slogs. Kul nu har han kommit in i den trottsen. man känner igen så mycke från Nellie när hon gick igenom den här trotsen. Men denna gången hanterar man det lite bättre. förvisso var nellie mycke mindre när hon gick igenom den så hon var lite lättare att ta under armen och gå. Iallafall så gick vi och hämtade nellie hos min mamma. Sen skulle vi hem och samma sak igen med nilo denna gången kastade han sig bara ur vagnen i farten och höllt på. men han lugna sig och var glad när vi kom hem .


Såd et är typ vad som händer här hemma. Nellie kommer inte iväg till skolan alls denna veckan. och nästa vecka har vi lov. Då ska vi se till att hitta på lite roliga saker.



Kommentarer
PiaLotta

Kramisar till er!

Ja ibland känns det som om barnen bara tokar sig! Hihi!

2011-02-25 @ 18:59:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0