10/2 - 2011

Jajemen  nu var hon på det igen ...


Idag gick kanske intre riktigt som planerat. gick till dagis med nilo men han kunde inte bli kvar han var för slö . så fick ett intyg av fröken där och sen lämnade vi nellie och så tog jag Nilo med mig till skolan . Snackade med rektorn och Hämtade alla mina böker papper osv för att kanske hinna få något gjort hemma.


Hihi, det är lite roligt så fort man har ett barn med till skolan så hälsar helt plötsligt alla på en. eller på nilo åtminstonde... haha nilo blev lite blyg när alla sen kom fram och snackade med honom. och sen nr vi skulle gå hem tvär vägrade han att gå och sa hela tiden  - Mamma, du bär mig. och jag svarade -jag kan inte bära dig hela vägen det är tungt. och nilo svarade - Lite tungt bara, mamma bär mig istället. haha sötnos. men han gick ändå en bit. sen hem och åt lite bullar och när han sov passa jag på att kolla igenom alla grejorna från skolan .


annars har vi bara varit hemma inte gjort allt för mycke tvättat, jossan var här och åt midda med oss och sen busat lite innan läggdags för barnen . 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0