NellieNilo

December

Allmänt Permalink1
Denna veckan har vi i princip bara varit hemma. var på skola och dagis i måndes. men i tistes vaknade jag inte till en vacker syn inne hos nilo stackaren hade jätte ont i magen. resten kan ni ju bara tänka er. så vi var bara hemma och mös. Sen på kvällen fick han feber också. så det var bara att bli hemma några dagar till. jag har häller inte kännt mig helt kry denna veckan. Nu har även nellie varit hemma 2 dagar. Men det verkar vända nu ingen feber på någon av dem och inget mag ont. fullt liv i luckan här nu iallafall. 


 Nu har det packats, och Nellie och nilo ska spendera helgen hos sin älskade farmor i hallands skogarna :) Blir nog en riktigt rolig helg för dem. Dem saknar ju sin farmor och jatte jätte mycke sedan dem flyttade. så dem längtar nu tills dennis slutar så vi kan köra och lämna dem hos dem.


Och för vår del blir det nog en väldigt lugn kväll ikväll. och imorgon ska vi på julbord i min pappas verkstad med god mat och live band. ska bli riktigt roligt. och roligare eftersom sara och krunk ska följa med oss :D kommer nog bli en toppen kväll med massa roligt folk osv. så det ser vi fram imot.


Sen på söndag är det 3.dje advent och det betyder att vi ska köpa julgran :D farmor och jatte kommer och lämnar barnen här nån gång under dagen. Blir massa mys.


Nu har jag satt fart på min bilddagbok igen. Håller just nu på att ladda upp alla bilder från vår semester på teneriffa :D blir massa massa bilder. både från hotellet, badland, strand och djurparken. och klättring i berget. Sen ska jag så småning om börja lägga upp bilderna jag har kvar sen i sommras hade ju tyvärr dem flesta bilderna på datorn som brann upp men lite har jag kvar som fanns på minneskortet i system kameran som var smällt men jag lyckades få ut kortet ur den. där är även bilder på prosesen i lägenheten. när vi kollade på den var den ju absolut inte fin alls. Sen eftersom vi umgicks mycket med sara och krunk så hade vi chansen att gå in i lägenheten och kolla medans dem byggde upp den. Så där finns bilder från de som också kommer läggas upp. och så måste jag ju som sagt bli bättre på att  ta foto med min super braiga kamera:P


Se you later nu ska jag göra ve barnen så vi kan köra direkt när dennis kommer hem.
#1 - - PiaLotta:

Och inte har jag kollat din bilddagbok heller! Ja jag brukar ju låna ut min dator till Joswsan, och det är jobbigt att kolla det i mobilen!

Massa kramis

Till top