NellieNilo

woop woop 7 April.

Allmänt Permalink2
Idagens dag har jag haft Nilo hos mig hela dagen :) Massor av mys, lek med bilar och bus. Känndes för en stund som när han var liten. Vi busade i sängen och han var så där underbart glad  när han rullade runder i sängen som han var när han var liten. När han var mindre var det en av dagens underbara höjdpunkter för honom, att krypa fram och tillbaka i vår säng och dra sig upp vid gavlen och stå och "hoppa" lite sådär som mindre barn gör när dom väll lärt sig stå upp.  mysigt var det iaf . Finns nog fasiken inget bättre än lyckliga barn . Nej, det finns inget bättre. Sedan hämtade vi Nellie på dagis och mös lite med henne också . Sen kom dennis och hämtade barnen.


Och så körde dom mig till slottscafeet typ. Där jag möte Maria, och så gick vi ner till tygan där vi såklart Dansade/träna Zumba. Lika roligt som de andra gångerna var det. Men inte alls mycket folk denna gången. Efter zumban skulle vi bara sätta oss ner och ta en cigg i lugnet efter. Det slutade dock med att vi satt där och snackade om massa roliga gammla minnen. och 2½ timme efter var det så blåsigt och kyligt att vi fick gå hemmåt.


Jag gick dock inte hem. gick till mamma och jossan och flabbade lite och kollade reprisen av bigbrother. Sen hem och sov.


Sist men inte minst Grattis till Finaste Elvira idag på hennes 21 års dag :)



Elvira och jag en rolig kväll i Januari förra året :)







Nilo April 2009 :D
#1 - - PiaLotta:

Haha! Vilka underbara bilder på lillfisen!

#2 - - Elviraaa:

Åh, tack så mycket för gratulationen!! <3 Fin du är! & bilden på oss måste man ju bara älska! Puss på dig!

Till top