Vaaarmt 22 April

Ja idag har det varit ca 25 grader. så sjukt underbart :D Vi gick ut vid 11 till kolonin. Nellie sprang direkt bort till sin ny funna vän och så blev hon där. Nilo lekte med sina bilar och sin "nya" gula spark bil. Jag försökte få upp en massa små pinnar ur gräset. men hade ingen ork just då .


Sen kom Finaste Anna på besök i kolonin. Vi satt och snackade lite sen hjälpte hon mig att ta ett race med pinnarna. och Då gick det mycke bättre vi fyllde två hela säckar. Sen satte vi oss och snacka igen medans jossan klippte gräset :) Sen kom Nellie tillbaka och barnen lekte en stund. Sen gick jag och Anna och mötte min pappa på Netto så körde vi henne hem.


Sen körde vi till Center syd. Inget kul att gå i affärer när det är så varmt vill jag lova. också hittade jag inte den kläningen jag kollat på förut. Så det blev en BH, tröja och Leggings istället. Pappa handlade också ett par Byxor och en t-shirt. Gillar verkligen att handla med Pappa haha. Han kommer med så roliga kommentarer och ideer om vad man kan ha på sig :P haha när vi gick ut sa han - Se nu vad du fick mig att göra. shoppa nya kläder till mig själv . Hahaha som om hela världen var förstörd. men det var han väll värld. han tänker alltid så mycket på anndra att jag tyckte att han ligga bra kunde handla lite till men det skulle han göra en annan dag sa han :P haha


Sen körde vi tillbaka till stan. stannade på Olivers och köpte varsen milkshake. gottit. sen körde han mit till kolonin igen. Och en liten stund efter kom Dennis och hämtade oss. så åkte vi ut till hans mamma på påsk middag. och barnen fick påskägg. Nilo fick en eldriven motercykel som han ska ha där ute :D den gillades verkligen av honom :P Nellie hoppade studsmatta och gick med hunden i koppel på gården. Vi andra satt och snacka och hade det trevligt. Sen körde Dennis mig och Nellie hem till mig .


Nilo ska sova hos Dennis inatt, för tidigt i morgon bitti ska dom åka upp till Elmia. Efterlängtade Elmia. Nilo tycker att det ska bli jätte roligt. Det har varit planerat en lång tid tillbaka och nu är det äntligen här. Jag hoppas att mina fina pojkar får en väldigt trevlig dag på Elmia. Själv ska jag bara städa och röja det sista i kolonin. Nellie blir hämtad av sin farmor redan klockan 10 i morgon. Är säker på att dom kommer hitta på en massa skoj tillsammans. På söndag ska dom i allafall fiska.


Känner för att skriva massor idag men ska avrunda här med att jag längtar till imorgon då det ska grillas, tävlas och Partajas för att fira mig som fyller år på Måndag. Och just det den 6 Maj ska jag och Maria på Shan atci´s show. ska bli riktigt kul :D




Kommentarer
Maria Ester <3

Jag längtar också :D

2011-04-23 @ 11:50:41
URL: http://marialatina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0