NellieNilo

Ute dag. 20 April

Allmänt Permalink1

Mamma kom och hämtade oss vid halv 12 så åkte vi ner till polis stationen och hämtade ut mitt pass. Jag är inte nöjd men va fasiken nu ska man ha det i 5 år så det är bara att vänja sig vid det. Efter det åkte vi ut på Kvantum och hämtade paketen . Barnens Nya jakor :D Dom blev såå glada för sina nya jakor och ville ta på dom direkt. Nellie ville även ha på sina täckbyxor men det ville inte Nilo. Dom blev iaf super fina i jackorna också :D


Sen åkte vi till Don pedro och åt. Men barnen var inte så hungriga så vi handlade fika. Mamma åkte hem och vi gick ner till granet . när vi kom ner där var det helt tomt på folk. Barnen gungade och sen lekte dom lite över allt. Sen kom där mer och mer folk. Vi fikade lite. De nya cyklarna i granet var nog favoriten idag. Sen trillade nilo på grusgången och skrapade upp sin arm. då ville han bara hem .


Så vi gick hem och tvätta såret och plåstra om honom. Sen gick vi ut i kolonin . Fikade lite igen. Sen lekte barnen med cyklarna i gången och med alla andra roliga saker dom kommer på att leka med  där ute. Sen kom mamma förbi en sväng. Jag behöver väll knappt skriva vad jag sysselsatte mig med hehe. fick fixat till en rabatt till och Sen gav jag mig på och trimmade buskarna lite :P Vi var där ute till halv 9. då kom dennis och hämtade oss, vi åkte en runda genom stan sen hem.


Nilo somnade snabbt även idag . Nellie tog som vanligt lite tid men nu sover hon iaf :D Och jag har lagt in bilderna och kollar bigbrother. nu ska jag kolla på One tree hill istället :P










#1 - - PiaLotta:

De är bara såå ljuvliga! Och deras jackor är så himla fina!

Till top