NellieNilo

Sol och stan 26 April

Allmänt Permalink0

Jag och Nilo försov oss i morse. Så vi blev hemma idag. Vid 11 gick vi ner till stan. Handlade Ett blixten mcqueen set till nilo t-shirt och shorts och så klart en keps med mcqueen också. Sen gick vi vidare till HM. där köpte vi shorts. t-shirt och klänning till Nellie och ett par shorts till Nilo. Sen gick vi och kollade lite innan vi gick bort till leksaks affären i stan. Köpte lite sand leksaker och vars en drick flaska till barnen nilo´s med mcqueen så klart och Nellie´s med Tingeling.



Sen promenerade vi ner till granet. Där lekte vi lite själv först sen med Tim och Jordan i sandlådan. Sen gick dom och Nilo gungade och sprang runder. Efter två timmar i granet. gick vi vidare ut i kolonin och hämtade min Laddare bland annat. men också lek med bilarna och tog det lugnt. Prnilla kom förbi en snabb sväng. Sen gick vi och mötte min pappa så fick jag present av han. sen gick vi till Albano och hämtade upp Nellie. Ingen glad tjej vi mäötte på skolan . hon var jätte arg. Vi gick iaf hem och Barnen tittade film medans jag fixade lite här. Sen kom Dennis med mat, så åt vi och sen Stack Nellie och Dennis hem till honom.



 

 

Till top