NellieNilo

Mia Törnblom

Allmänt Permalink1
Än en gång har jag varit på Mia´s underbara föreläsning. Denna kvinna borde få något stort Pris som  "Häärligaste människan ever " Haha. Nej men jag Var på hennes föreläsning om självkänsla förra året. och Det var så underbart att se att en människa kan utstråla en sån härlig energi som bara hon kan. Man blir glad av att se henne och även efter kunde man höra henne när man låg och läste hennes bok (självkänsla NU).


Iaf Idag var det dax igen jag kom till skolan i morse första dagen på ett bra tag och möts av den roliga nyheten för dagen. att vi skulle åka till Helsingborg och kolla på Mia törnblom. Yeeah ropade dom små gubbarna i mitt huvud. kan vara precis just det jag behövde nu.


Och när vi kom dit och jag såg henne blev jag så glad för jag viste vad som väntade. Det var samma föreläsning som jag varit på tidigare. men det gjorde inte mig något nej då. Efter föreläsningen känner man sig sådär nyfödd på något sätt. man känner att man duger precis som man är och så är det med det. Jag iaf känner mig väldigt glad inombords av att höra på det man egentligen vet, men som man mår bra av att höra.


Och så fortsatte dagen så klart, Massa nya krafter och ett väldigt gott humör. såna här dagar vill man aldrig ska ta slut. men tyvärr måste man ju gå och sova så att en ny dag kan börja. men även morgon dagen har, en för mig väldigt Lyckorus givade del den också . nämligen Zumban :D Jag är kär:P haha nä ska inte få er att hoppa ur skinnet här av all Glädje jag utstrålar idag. Ta vara på de dagar då du mår som alldra bäst och varför inte göra Varje dag till något bra genom att ASSA . Tack och hej nu ska jag sova :P





Mia Törnblom.                                                 Fotot är taget från Lugnafavoriter.com
#1 - - PiaLotta:

Lovely!

Såå avis! Ja henne kan man inte lyssna för mycket på!!!

Till top